tirsdag 3. juli 2012

Kivik.....

 ..treseter med sjeselong og hvitt (!!!) trekk, ble montert sammen i går. Den står i den delen av stua som jeg aldri pleier å ta bilder fra, her har det stått en lav sort bokhylle fylt med masse bøker,rot og støv.Mesteparten av hylla er fjernet, men den delen som fungerer som trappegelender( som vi fjernet da vi la gulvet...forøvrig har vi en forferdelig stygg trapp..)må vi beholde inntil videre. Nå satser jeg på en avslappet loungefølelse i denne delen av stuen. Jeg har en lampe som skal opp på veggen...og da blir det fint å slappe av med en god bok her. Noen som har en god bok å anbefale? Jeg leste masse bøker før- men det har blitt mindre og mindre de siste årene.

16 kommentarer:

  1. Så fin sofa og den puffen likte jeg godt!:)
    Har desverre ingen bøker å anbefale, for det er vel omtrent hundre år siden sist jeg leste en bok..hmm..men kan tenke meg du finner ei godboh og krype opp i den fine sofaen din med;)
    Ha en herlig dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Åhhh...det så innmari trivelig ut! :)
    ..og så savner jeg bambiene mine i glass, arvet av mormor og morfar.
    Gleder meg til å pakke de opp igjen.

    Kommer an på hva slags bøker du liker da...
    Jeg liker godt "Huset ved moskeen", "Morgen i Jenin" samt krimbøker fra Jo Nesbø, samt "Tysteren" av Jan-Erik Fjell.

    Legger ved en link fra bloggen Ida og Muskatt, hvor hun deler bøkene hun har lest:
    http://idaogmuskatt.blogspot.no/2012/01/bokaret-2011.html

    Her leses det lite skjønnlitteratur for tiden. Går mest i selvhjelpsbøker ;)
    Ha det fint...
    Siw

    SvarSlett
  3. Vil sjå meir! Har stolen tenke på sofaen...

    Klem!

    SvarSlett
  4. Oi, det var knallfint! Lekker sofa - og jeg elsket den puffen! :) så god du er med interiøret!
    Har også sittet og lest mye på din andre blogg, og jeg må bare si at den grep meg. Hjerteskjærende, sår og vakker samtidig, jeg kjente meg igjen i mye og mine tårer rant. Takk for alt du har delt også der...
    Også takker jeg for de skjønne ordene på bloggen min, det satt jeg så stor pris på. Jeg håper vi kan følge med hverandre litt videre. Ønsker deg en skjønn uke, min ukjente venn. klem til deg

    SvarSlett
  5. ...og der ble jeg din følger nr 489 :)

    SvarSlett
  6. Så kjekt med ny sofa. Når det kommer til bøker, har jeg lest en del i det siste. Like du krim, kan jeg anbefale bøkene til Lars Kepler. Hypmotisøren, ellers var Mengele Zoo ganske god! :) Lykke til!

    SvarSlett
  7. Lionel Shrivers We Need To Talk About Kevin anbefales

    SvarSlett
  8. Kjempefint,likte teppet på gulvet så godt:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett
  9. Herlig med ny sofa, og nytt inntrykk i stuen. Hvite trekk fra Ikea kan heldigvis vaskes, og da blir sofaen nesten finere og hvitere enn du kan huske at den kunne være. ;)

    Sommer er bokglede. Jeg kan anbefale Cecilia Samartin bøkene. Salvadorene er mine absolutte favoritt. At det er blitt populærlitteratur spiller ingen rolle. Jeg drømmer meg bort i bøkene, og mister både tid og sted. Kate Morton og Den glemte hagen er også fantastisk.

    SvarSlett
  10. Forandring fryder! Dette ser lekkert ut, elsker den puffen!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med ny sofa! Bøker jeg har lest i det siste er Bumerang, Saras nøkkel, Idas dans, Hotellet på hjørnet av bitter og søt og krimbøker av Johan Theorin. Lykke til med lesinga!

    SvarSlett
  12. så fint, så fint, så fint! De bildene dine altså.... sukk!

    SvarSlett
  13. Den er veldig fin!! Vi endte nesten opp med den som sovesofa i barnas stue i 3. etasje, men så ble det en Karlstad istedenfor.

    Nydelige bilder hos deg som alltid, og den udugelige butikken? Synes du skal la de få høre det, jeg ;)

    SvarSlett
  14. Herlige bilder! Digger det nederste bildet, med lekker skinnpuff, tøff vase og de nydeligste bambiene! Du er superflink til å sette tingene sammen, herlig bilde!!

    Likte godt den siste boka til Linn Ullman da jeg leste den! Ellers vil jeg anbefale god ungdomslitteratur; Suzanne Collins eller Anthony Horowits f.eks. Lettlest, spennende og ikke så krevende - og det kan jo være greit nå på sommeren? ;-)

    God sommer!
    :-)

    SvarSlett
  15. Så fine bilder!
    ha en fin kveld!:)

    SvarSlett
  16. Så fint!! Jeg kan også anbefale Cecilia Samartin bøkene. Akkurat nå holder jeg på med Senor Peregrina og den er så fiiiin.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.