onsdag 25. juli 2012

Kjøkkenglimt...


10 kommentarer:

  1. Smashing! Elsker flisene dine altså..Ser du har lagt deg på samme fargeskalaen ellers i kjøkkenet, og den er så fiin:)

    SvarSlett
  2. Helt enig, flisene er bare råstilige:)
    Fine bilder igjen fra deg:-D
    Ønsker deg en fin kveld videre:)
    Klem Janne

    SvarSlett
  3. Åh så mange fine detaljer. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Digger Jieldelampen og krydderkvernene og flisene!
    Og tusen takk for koselig helsing på vår familieforøkelse. :)

    SvarSlett
  4. Herleg kjøkken!

    god natt klem

    ps: takk for svar, då må eg berre ut å leite etter den fine blomen :-)

    SvarSlett
  5. Flotte fargetoner hos deg.
    klem

    SvarSlett
  6. For en fin blogg du har! Forstår jeg det riktig så holder du til i Bergensområdet? Har du tips til noen gode (og ikke alt for dyre) bruktbutikken her. Ha en fin dag! Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marie, jeg bor nok ikke i Bergen- men på østlandet-så dårlig med brukbutikktips fra meg desverre;)

      Slett
  7. Så flotte detaljer ! er dette Historiske fliser ?? Glerder meg til å se resten :-)

    Ønsker deg en fiin ukeslutt
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  8. Wow, kjøkkenet ditt blir helt nydelig. Flisene er bare så vakre, og veldig kult med litt Shaker-inspirert stil. Det hadde vi i kjøkkenet vårt på Torshov. Kjenner jeg savner det litt når jeg ser bildene dine her nå (bort sett fra at det kjøkkenet var pittelite). Klem

    SvarSlett
  9. Å så nydelige glimt fra et knallflott kjøkken :) jeg elsker de historiske flisene - håper jeg en gang får dem selv her ;)) Nydelig!!
    Så håper jeg du har gode sommerdager med mer sol og varme enn høstfølelse, og nå ønsker jeg deg en fin helg. God klem til deg fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.